تهیه کننده: بیتا سمیعی
تبسم ملکوتی

من جای همه شما باشم هر روز حتما حتمایکبار خودم را جلو آینه برای خداوند ارزیابی میکنم خوب نگاه میکنم اولا تشکر می کنم از این همه نعمتها که من داده بعد خوب نگاه میکنم که آیا کوچکترین اخمی در صورتم دیده میشود یا تبسم ملکوتی دارم .

اگر دیدید تبسم ملکوتی نیست هرروز جلو آینه برای خدا بیان کنید من راضیم به رضای تو ودر تمام لحظات تبسم ملکوتی داشته باشید .

از امروز با تبسم حرف بزنید با تبسم نگاه کنید هیچکس شک نمیکند چون تبسم یک چیز قشنگ است .

انشاالله با تبسم روزی یکبار جلو آینه خدارا شکر کنیدوبا تبسم بگویید من تو را میخواهم وتو را دوست دارم .

خداوند بامن است وبر من همی می نگرد

ومن از او غافلم .

حالا خودتان به خودتان بنگرید با تبسم ملکوتی .
من اگر جای شما باشم هر روز حتماً خودم را جلوی آینه بر رسی کرده و نگاه می کنم و از نعمت های بی اندازه خداوند تشکر می کنم . بعد شروع به کاوش می کنم، ببینم کوچک ترین اخمی در مجموعه صورت من دیده

می شود؟ یا به جای آن تبسم ملکوتی نقش بسته است؟

و اگر نتیجه تفحص شما، با لبخند ملکوتی همراه نبود همان جا در جلوی آیینه هرروز برای خدا، فقط بدین منظور که به او

بگویید :من راضی به رضای تو هستم و این تبسم های من این رضایت را اعلام می دارد. پس در تمامی لحظات زندگی، تبسم ملکوتی بر لب داشته باشید و از امروز شروع کنید با تبسم حرف بزنید و نگاه کنید .هیچ کسی به شما شک نمی کند که خدای ناکرده شما مشکل عقلی داشته باشید . خود را به آن راه بزنید و به همه تبسم کنید؛ نمی گویم بخندید، بلکه تبسم بنمایید که بسیار زیبا جلوه می کند.

"ان شاء الله" تا شب چک کنید که این تبسم روی لب شما باشد و روزی یک بار هم جلوی آیینه بروید و با تبسم خداوند را شکر کنید و در دل خود فقط با تبسم به خداوند بگویید:من تو را می خواهم؛ من تو را دوست دارم ؛ متشکرم از اینکه همیشه با منی. خداوند با من است و بر من همی نگرد و من از او غافلم. پس خودتان به خودتان با تبسم ملکوتی بنگرید.

تبسم ملکوتی+تشکر+رضایت